Избор на категория
Вашата количка

Връщане и замяна

Потребителят има право на рекламация или връщане на закупена от електронния магазин стока в 14-дневен срок от получаване на стоката. При отказ от поръчката потребителят е длъжен да върне закупената стока в ненарушен търговски вид и със запазена цялост на опаковката. Също така, ако потребителят е заплатил стоката, платената сума за върнатата стока му се възстановява по посочена от него банкова сметка в срок от 30 дни след връщането на стоката. В случай, че потребителят не върне стоката със запазена цялост на опаковката, сумата, която е заплатил за нея, няма да му бъде възстановена.

Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на договореното между страните, като несъответствията може да са следните:

  • производствени дефекти на стоката;

  • констатирани липси на части от стоката;

  • изпратена е грешна стока, различна от поръчаната;

  • несъответствие с обявеното количество;

  • повреда на стоката при транспортирането;

Рекламацията може да се представи пред екипа ни с имейл известие или връзка по телефона в упоменатия срок. При рекламация потребителят може да избере връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума или замяна за друг артикул на същата стойност или с доплащане!

Връщането на стоката при рекламация, в случаите извън фабричен дефект или повреди при транспорта, се осъществява при следните условия:

  • запазен добър търговски вид (стоката не е разопакована, надраскана или използвана);

  • не са налице повреди, причинени от неправилна употреба;

  • запазена оригинална опаковка и етикет;

Връщането на стока при отказ или рекламация, както и замяната могат да се осъществят по следния начин: 

  • потребителят се задължава да използва услугите на фирмата куриер, с която работи BioMin.bg;

  • потребителят трябва да изпрати стоката на адреса на търговеца, посочен върху товарителницата, която е получил с пратката си, или да се свърже с нас чрез бутон „За контакти“ за предоставяне на адрес за връщане;

  • потребителят трябва да заплати транспортните разходи и в двете посоки (отиване и връщане /ако има връщане на стока/), освен ако замяната се е наложила по вина на електронния магазин.